Plasare Comanda
Este foarte simplu să achiziționezi produse de pe site-ul www.BotezCuAlina.ro.
Navighează pe site, alege din produsele noastre ce iti place, setează-ți mărimea și cantitatea dorită și adaugă-le in coș (vezi buton).
- După ce te-ai asigurat că toată comanda ta este completă apasă butonul “Continua cu finalizarea comenzii”.
- Completeaza acum datele personale, adresa de livrare si mesajul personalizat dacă doriți.
- Alege metoda de plată.
- Plasează comanda.
Felicitari! Comanda ta va fi procesata in cel mai scurt timp. Vă mulțumim pentru achiziție!
Livrare si plata
Livrare
- Taxa de livrare este de 22 lei, indiferent de localitate, km suplimentari și greutate.
- Livrarea se efectuează prin Curier Rapid într-un termen de 1-5 zile
lucrătoare de la data plasării comenzii, în funcție de stocul nostru. Dacă produsul comandat nu este pe stoc, veți primi un apel prin care vi se va comunica noul termen de livrare. - Imediat după finalizarea comenzii, veți primi un mesaj de confirmare în care o să găsiți toate datele coletului dumneavoastră.
Plata
Poti achita valoarea comenzii prin trei modalitati:
1. Plata la livrare (Ramburs): puteți achita comanda în momentul primirii coletului.
2. Plata prin card bancar: puteți plăti comanda online cu cardul, securizat cu ajutorul furnizorului de plăți.
3. Prin transfer bancar.
Retur
Condiții de returnare a produselor
Conform legislației in vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris
comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsul se poate returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai putin cheltuielile de transport).
Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în calcul.
Pentru produse livrate gresit sau lipsă, vă rugam sa ne semnalati cat mai rapid acest lucru.
ATENTIE* NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr. 34/2014 din 04/06/2014
(enumerarea nu este limitativă) produsele:
– care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou și lumânări)
– care nu mai au eticheta atașată
– care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare
– care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex.: dress, prosop, șosete…)
Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Pentru retur va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0731908978/Whatsapp sau prin formularul de contact de pe site. Astfel, noi vom inregistra cererea de retur, trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
Rambursarea sumei plătite la cumpărare:
- Banii vor fi returnati în contul specificat de tine.
- Banii vor fi vizibili în contul specificat sau pe cardul tău în maximum 30 zile calendaristice.