Livrare Si Retur

Plasare Comanda

   Este foarte simplu să achiziționezi produse de pe site-ul www.BotezCuAlina.ro.

   Navighează pe site, alege din produsele noastre ce iti place, setează-ți mărimea și cantitatea dorită și adaugă-le in coș (vezi buton).

 

După ce te-ai asigurat că toată comanda ta este completă apasă butonul “Continua cu finalizarea comenzii”.

 Completeaza acum datele personale, adresa de livrare si mesajul personalizat dacă doriți.

Alege metoda de plată.

Plasează comanda.

Felicitari! Comanda ta va fi procesata in cel mai scurt timp. Vă mulțumim pentru achiziție!

 

Plata

Poti achita valoarea comenzii prin trei modalitati:

  1. Plata la livrare (Ramburs): puteți achita comanda în momentul primirii coletului.
  2. Plata prin card bancar: puteți plăti comanda online cu cardul, securizat cu ajutorul furnizorului de plăți.
  3. Prin transfer bancar.

 

Livrare

Taxa de livrare este de 20 lei, indiferent de localitate, km suplimentari și greutate. 

Livrarea se efectuează prin Curier Rapid într-un termen de 1-5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii, în funcție de stocul nostru. Dacă produsul comandat nu este pe stoc, veți primi un apel prin care vi se va comunica noul termen de livrare.

Imediat după finalizarea comenzii, veți primi un mesaj de confirmare în care o să găsiți toate datele coletului dumneavoastră.

 

Retur 

 

Condiții de returnare a produselor

Conform legislației in vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsul se poate returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai putin cheltuielile de transport).

Produsele care vor fi returnate si prezinta urme de uzura/folosire, vor fi refuzate la primire.
Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în calcul.
Pentru produse livrate gresit sau lipsă, vă rugam sa ne semnalati cat mai rapid acest lucru.

Returul va fi acceptat daca produsul este în aceeași stare în care a fost livrat, nepurtat, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi și este complet, inclusiv cu accesorii. De asemenea, returul produsului fără eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului.

 

De menționat este și faptul că produsele personalizate nu se pot returna!
ATENTIE!!! NU vor fi acceptate la retur cf. OUG nr. 34/2014 din 04/06/2014
(enumerarea nu este limitativă) produsele:
care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou lumânări, cutii etc). De exemplu nu se poate returna un trusou care a fost personalizat cu numele si data doar pe prosop bebe, chiar daca clientul solicita retur pentru celelalte produse din trusou si sa ramana doar cu prosopul bebelusului personalizat. 

Daca clientul incearca sa elimine personalizarea de pe trusou, lumanare, etc.  iar noi i-am trimis produsele personalizate ( lumanarea si trusoul dorit de catre client) tot nu se pot returna produsele de catre clientul respectiv;

– care nu mai au eticheta atașată;

–daca un client a gresit numele sau data pentru personalizare sau alte date pe care acesta le-a solicitat pentru personalizare, acestea fiind deja personalizate de noi, acel client va trebui sa suporte din nou taxele de personalizare pe produsele dorite + taxa cost produs.
– care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare;

-Produsul trebuie să fie însotit si de cadourile cu care a fost livrat.

-Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de folosire sau cele cărora le lipsesc accesorii.

 

trusourile si lumanarile care sunt realizate dupa cerintele clientului, iar noi ne-am adaptat si am realizat modelele dorite de catre acesti clienti NU SE POT RETURNA.

-daca un client respectiv a transferat avansul pentru personalizare produse, iar mai apoi acesta doreste sa ii fie returnat avansul, acest lucru nu se poate realiza, iar banii nu vor fi returnati catre clientul respectiv.
– care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original.
Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Pentru retur va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0731908978/Whatsapp. Astfel, noi vom inregistra cererea de retur, trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

 

In cazul in care ati achizitionat un set si doriti returul doar la un anumit produs (de exemplu retur la costum) nu se poate face retur. Se va face retur la tot setul achizitionat. Exceptie doar la costumele/rochite cu o marime mai mare sau mica in termen de 72 ore de la primirea coletului.

 

Procedeul de retur nu se realizeaza telefonic. Costul transportului pentru returul anumitor produse este suportat exclusiv de catre clientul care a solicitat returul respectiv.  In cazul in care sunt identificate greseli ale companiei Botez cu Alina, noi ne rezervam sa suportam taxa de transport, respectiv tur-retur pentru produsele solicitate de clientul respectiv. Clientul care doreste returul se ocupa de procesul de trimitere a produselor catre noi, acesta fiind pus in situatia de a chema curierul , de a achita taxa de transport si de a trimite produsele la adresa noastra. Clientul trebuie sa trimita produsele retur in  ambalajul original pe care l a primit si sa se asigure ca produsele nu se vor deteriora in timpul transportului. 

Produsele pentru retur se vor transmite prin curier la adresa urmatoare : oras Voluntari, judet Ilfov , strada Savinesti , nr.16.

Perioada de rambursare a banilor poate dura pana la aproximativ 14 zile lucratoare, dupa ce am inspectat toate produsele ce au fost trimise de catre client. 

Nu acceptam cont bancar (IBAN)  de pe Revolut/ Western Union sau alte banci din strainatate. Acceptam doar banci din Romania pentru cont bancar in care sa transferam suma respectiva.

 

Rambursarea sumei plătite la cumpărare:

Banii vor fi returnati în contul specificat de tine.

Banii vor fi vizibili în contul specificat sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice.